Höga fraktavgifter i varukorgen eller i kassan? Nu är det åtgärdat!

Webbplatsunderhåll

Hej.
Då vi av kostnadsskäl varit tvungna att börja ta ut fraktavgift på beställningar från och med i år, så håller vi just nu på att justera in dessa i vårt butikssystem. Vi beklagar därför om det tillfälligt visats orimligt höga fraktkostnader i varukorgen eller i kassan.
Dessa ska nu vara korrekta. Men om ni skulle upptäcka att något som verkar konstigt, så tveka inte att kontakta oss, då det är enda sättet för oss att få kännedom om eventuella problem.

Anledningen att vi fått införa fraktavgifter är helt enkelt för att PostNord som vi använder oss av, från 2019 har höjt fraktkostnaderna. Detta medför att vi som litet företag inte kan ta det intäktsbortfall som den tidigare gratis fraktavgiften medfört. Vi vill ju trots allt fortsätta finnas här och vi hoppas att ni uppskattar att vi finns här och har förståelse för situationen 🙂 .

Tack för ert tålamod och välkommen in i vår butik!